torstai 22. joulukuuta 2016

Bang!

Bang! Siinä oli meikäläisen voitonhuuto kun eilen ovistikkuun pärähti ekan kerran kaksi selkeää viivaa. Juoksin miehen luo ja se jo luuli että nyt olen raskaana, kun pöllähdin tikun kanssa tasajalkaa hyppien. Voi kuinka ihminen voikaan tulla iloiseksi kahdesta viivasta jotka virtsan ja muutaman sentin pituisen tikun yhteentörmäyksestä syntyy!

Minä ovuloin! Minä toimin! Minä osaan!

Ovulaatio tapahtui kiertopäivänä 18. Aivan kuten muuten puhelimeni appi osasi ennustaa. Viime päivinä on ollut selkeitä (okei, jälkikäteen ajateltuna selkeitä) merkkejä ilmassa; ikävää juilintaa vasemmalla puolella alavatsaa, vedistynyttä limaa tahmean sijaan sekä toissapäivänä leukaan pöllähtänyt minifinni. Minulla muuten kivut tuntuu näin ilman pillereitä olevan aina vasemmalla puolella, mistähän lie johtuu?

Tikutin vain iltaisin, yksi tikku per päivä. Yritin suurin piirtein samaan aikaan joka ilta ja ihmeen hyvin onnistuinkin. Oi, mä olen ylpeä kropastani. Hyvä meidän tiimi! Tänä aamuna oli vielä pakko testata uudestaan ja kyllähän sieltä tuli kaksi vieläkin selkeämpää viivaa. Tässä taidonnäyte a la Anki:

Kuvan valo vähän huono, mutta kaksi alinta on positiivisia.

Tästä on niiiiin hyvä lähteä joulun viettoon. Olisi ollut ikävä reissussa bongailla ovista ja saada se pissaralli tehtyä jotenkin huomaamattomasti. Noin kahden viikon päähän voimme siis kai odotella puolukkapäiviä...

Tässä vielä kevennykseksi hauska video siitä mitä me naiset saamme kestää joka-ikinen-kuukausi.


9 kommenttia:

  1. Mä NIIN tiedän ton fiiliksen! JIPIIIIII!!!! :D Oon itsekin kumman innostunut täällä! Mulla on ihan sama juttu ton vasemman puolen kanssa! En oo käsittääkseni koskaan tuntenut ovulaatiota oikealta puolelta. Ja siis onneksi olkoon mahtavan hienoista vahvoista viivoista! Minä en koskaan saanut ovistikkuihini tässä kierrossa noin upeita viivoja aikaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olisi huikean hienoa nähdä omin silmin mitä siellä alakerrassa tapahtuu ovulaation aikaan "Olipa kerran elämä" -tyyliin :)

      Ja iiik, luin juuri sun postauksen!

      Poista
  2. Upeat viivat! Jee! Kyllä viivat saavat iloiseksi tuli ne sitten mihinkä tikkuun tahansa :D En malta odottaa kun alatte yrittämään jos nyt jännittää jo näin paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viivat rules! :) Älä muuta sano, mä olen jo niiiiiiin valmis laittamaan pullat uuniin ja uunista ulos ;)

      Poista
    2. Hehee :D Itsellä muuten jäi välillä tuo luteaalivaihe aika lyhyeksi, liekö se ollut yhtenä syynä kun raskautta oli välillä niin hankala saada alkamaan. Pahimmillaan menkat alkoi jo dpo 9! No, tiedä häntä.. Nainen on monimutkainen koneisto.

      Poista
  3. Jee jee!! Nyt sitten hommiin kun olis jo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jippii! Pari kuukautta odotellaan kärsivällisesti (tai vähemmän kärsivällisesti) ja sitten toimiin :)

      Poista
  4. Hihi mä muistan kans nuo ensimmäiset plussaviivat ovistikussa :D Se fiilis on ihan mahtava :D Nykyäänkin hyppelehdin sen hymynaaman kanssa miehen luo, kun se vaan saa mielen niin iloiseksi x) Kroppa toimii siis hyvin! Hauska tuo video :D Noinhan se menee, tosin itellä vaan kierrot kestää huomattavasti pidempään kuin 28 päivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erävoitto kyllä tässä tuli - en vaan tiedä kuka on vastustaja, universumi? :D Jes! Kuka ikinä onkaan keksinyt ton hymynaaman siihen testiin, on ollut nero! Hymyile ja sinulle hymyillään takaisin ;)

      Poista