tiistai 20. joulukuuta 2016

"Suuri raskauden mahdollisuus"

Näin puhelimen applikaatio tänään aamulla ilmoitti. Jassoo. Ovulaatiota ei ole tikkujen mukaan kyllä kuulunut vieläkään. Seuraavat kuukautisetkin varmaan nauravat pirullista nauruaan minulle. No eipä tässä kiire tietysti ole, huhtikuuhun on vielä aikaa...

Onko teillä blogitovereilla suositella raskauteen, vanhemmuuteen tai kasvatukseen liittyviä hyviä kirjoja? Nyt tulevalla Suomen reissullani haluan ahmia suomenkielisiä kirjoja luettavaksi tuleville kuukausille.

Nämä kotoa jo löytyy:

Suomalainen vauvakirja
Reipas, rakas raskaus

Jouluun on neljä yötä, jes! <3

5 kommenttia:

  1. Vieläkö sulla tulee haamuviivoja ovulaatiotestiin? Mulla se ovulaatio sitte yhtäkkiä vaan tuli ja meni. Sunnuntaina testasin 3 kertaa ja viimenen viiva oli vahvin, sitte maanantaina viivat oli kadonnu 😀 ooo pitääpä tutustua noihin kirjoihin... 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sellaisia puolipahimmoisia juupas-eipäs-viivoja. Tosin olen tikuttanut vain iltaisin. Olin lukevani jostain että aamupissasta ei kannattaisi? Minä kun olen vaan töiden jälkeen iltapäivällä testaillut, kerran päivässä. Katson nyt tämän kierron ja jos ei ala ovisplussia tulemaan niin alan tikuttamaan useammin päivässä. Rahan menoa ei voi estää! :)

      Poista
    2. Joo mäkin tikutin eka kerran päivässä töiden jälkeen, sit viikonloppuna ovisoireiden vuoksi tihensin... Ja minun kohdalla kannatti. Mut vissiin myös testit vaihtelee paljon, jotkut saa toisilla testeillä parempia plussia ku toisilla. Ota tästä nyt selvää 😀 no, onhan meillä aikaa... 😀

      Poista
  2. Me kun käytiin klinikalla, niin aamuvirtsasta tikutettiin, jotta sit inssi saatiin varattua päiväksi, teillä tosin tietenkin eri homma :) Ja ite aina tikuttelin aamu ja ilta virtsasta varmuuden vuoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Good news, ovis bongattu! Kirjottelen huomenna lisää :)

      Poista